Откако курирската служба ќе ви ја достави пратката, ве молиме проверете го производот и доколку на него има видливи оштетувања (искинати делови или нагмечување) или производот не е во согласност со вашата нарачка, ве молиме да не побарате телефонски на еден од бројот 07129767609-17ч, или пак да ни испратите емаил со свои податоци (име, презиме и телефон) на адресата info@fashiongroup.com.mk при што ќе ги наведете причините поради кои сакате да направите замена/враќање на пакетот. 
Ве молиме да нè контактирате најдоцна во рок од 24 часа од приемот на пратката. Нашите оператори ќе ве известат за понатамошната постапка во најкраток можен рок.
Замената на производот може да ја направите во договор со нашите координатори за онлајн продажба.
Трошоците за замена на производи се на товар на купувачот, освен кога купувачот купувачот добил неисправен или погрешен производ. За да се замени или врати производ, истиот задолжително мора да биде неоштетен и спакуван во првичното пакување заедно со фактурата. 
По приемот на производот проверуваме дали производот е оштетен, а потоа ви испраќаме соодветна замена.
Целокупната процедура за замена на производ или рефундација може да трае и до 15 работни дена.

Документ рекламации.